Kwaliteit staat hoog in het vaandel en daarom werken we enkel met de meeste gerenommeerde merken.

  • Webshop in:
    Beauty producten
  • Locatie:
    Ewijk
  • Aantal medewerkers:
    3

Wat is het verhaal van DermaSkin? Wanneer ben je er mee begonnen, wat is er allemaal gebeurd om daar te komen waar je nu staat?

Wij vroegen Marian, de eigenaresse van DermaSkin naar het succes van de salon en de online shops. Marian is van origine kapster van beroep maar heeft uiteindelijk de overstap naar de beauty industrie gemaakt. In 1997 opende de Skin Clinic in Ewijk en inmiddels trekt ze mensen aan vanuit heel Nederland voor exclusieve behandelingen op het gebied van anti-aging, huidverjonging en huidverbetering.  

Ruim 15 jaar geleden startte de eerste webshop in Mijnwebwinkel.nl. Al snel ontgroeide Dermaskin Mijnwebwinkel als platform en schaalde ze op naar Lightspeed. Inmiddels gebruiken alle 6 de webshops een thema van DMWS in Lightspeed en 3 shops daarvan maken ook gebruik van Lightspeed.plus+. Met de webshops bedient ze nu de klanten van de kliniek maar ook klanten daarbuiten. Een eenvoudige manier om topmerken te bestellen.

Kwaliteit staat hoog in het vaandel bij Dermaskin en daarom werken ze enkel met gerenommeerde merken. 'Binnenkort wordt hier het nummer 1 merk van Amerika aan toegevoegd', glimlacht Marian trots.

De Dermaskin salon in Ewijk

Sinds wanneer gebruik je Plus+? En waarom ben je Plus+ gaan gebruiken?

Binnen Lightspeed liepen we regelmatig tegen problemen aan, wanneer we alles met maatwerk moeten oplossen lopen de kosten hoog op, zeker met 6 shops. Dat was niet te doen, geen enkele partij wilde het maatwerk kopiëren naar andere shops.
Plus+ geeft hierin de oplossing doordat alles beschikbaar is vanaf een vast bedrag per maand. Dat maakt het voor 6 shops een stuk toegankelijker. De webshops in combinatie met Plus+ voldoen nu meer aan de wensen, stelt Marian.

Elke maand komen er nieuwe functies, apps en add-ons bij, zo ben je altijd up-to-date met je webshops. Een prachtige inspiratiebron voor e-commerce ondernemers.

Zijn de resultaten verbeterd sinds je Plus+ gebruikt?

Marian is duidelijk en vertelt dat het gebruik van Plus+ wel degelijk effect heeft op de resultaten.
’De omzet is sinds het gebruik van de apps ook aanzienlijk gestegen. De apps zorgen voor nieuwe, maar ook voor veel terugkerende klanten. Afgelopen maandag hebben we dan ook onze beste dag ooit gedraaid!’

The Perfect Gift app

Met de Perfect Gift app kun je bezoekers belonen op hun koopgedrag en dat is voor de shops van Dermaskin dé uitkomst voor hogere orderbedragen en meer tevreden klanten.

De perfect gift is een uitkomst voor Dermaskin want ze is al een lange tijd opzoek naar een app om gratis producten weg te geven, met de komst van de Perfect Gift app is dit eindelijk mogelijk.

Met The Perfect Gift kun je op een leuke manier proberen de orderwaarde van klanten verhogen.

Daarnaast zorgt The Perfect Checkout in combinatie met de postcode.eu voor een aanzienlijke daling in de retouren.

Met de Postcode.eu integratie voorkom je onnodige retouren en controleer je de postcode nauwkeurig in de checkout.

Ook The Perfect Recovery stelt niet teleur, want met ruim 8% aan terug gehaalde orders zorgt dit er in totaal allemaal voor dat je de maandelijkse kosten er makkelijk mee terug verdient. En bovendien ook meer omzet draait natuurlijk!

‘In het begin was het even afwachten wat de app zou gaan opleveren, maar nu je de resultaten ziet kan ik het iedereen aanraden, behalve de concurrent', grapt Marian.

Met de meerdere functionaliteiten die we actief hebben uit de app kunnen we het maandelijkse bedrag er makkelijk mee terug verdienen.’
Gemiddeld kunnen klanten 6-8% van de orders herstellen met deze automatische email

We zijn wederom blij om te horen dat Plus+ bijdraagt aan de positieve resultaten van Dermaskin, en met een mooi compliment betreft onze service kan onze dag niet meer stuk.

Chapeau - Marian!