We're here to help

plus+ support.

Support en service is alles in Plus+.

 
Hoe beter onze support is, hoe beter jouw resultaten zullen worden.
Samen gaan we voor goud.

Livechat.
Met plus+ premium heb je altijd een specialist direct op de Livechat in je dashboard.
Tickets.
Schiet een ticket in, een bug melding, een vraag, een opmerking. Via je dashboard.
Gratis!
Je installeert dus de app, en de extra omzet komt vanzelf binnen, zonder extra moeite.
Support via al je mogelijke kanalen.

Geniet elke dag van plus+ support zoals je verwacht. Er is altijd een vraag, altijd een antwoord.

Samen itereren.

Support en meer.

1

Premium support.

Algemene vragen, opmerkingen, vragen over apps, maatwerk of themes kunnen in het Dashboard worden ingediend en worden dezelfde dag beantwoord.

2

Changelog

Updates, nieuwe features, statussen. Alles wordt netjes gedocumenteerd in het Plus+ Dashboard. Uiteraard met mail notificaties.

3

Feature requests

We betrekken je bij de iteratiecyclus van Plus+ om het platform te verbeteren. Functionaliteiten die door veel worden gevraagd, maken wij.

4

Strippenkaarten

Een custom design, specifieke modules of iets anders nodig?  Via Strippenkaarten kun je aanvragen doen die door ons worden beoordeeld.

5

Bugfixing

Je kunt gemakkelijk een bug melden via het Plus+ Dashboard en deze worden snel opgelost door een van onze specialisten.

6

FAQ's
‍‍

Alles staat gedocumenteerd in het Plus+ Dashboard. FAQ’s betreft Plus+, themes, apps en maatwerk.

We're here to help.

  We betrekken jou bij onze Plus+ support. Jouw feedback telt en we zorgen samen voor een optimale en een zo lang mogelijke klantrelatie tussen jou, je bezoekers en het plus+ support team.

"Dit zijn de professionals waar je als webshop zaken mee wilt doen! Complimenten!
Marijn Bulthuis - Haarspullen.nl

Start vandaag je 30 dagen proefperiode.

30 dagen zonder verplichtingen.

Probeer plus+ premium inclusief een gratis setup.

Bedankt voor het aanmelden voor een gratis proefperiode!
Een specialist neemt zo snel mogelijk contact met je op! Blijf op de site.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Bij het aanmelden ga je akkoord met onze Algemene voorwaarden.
FAQ

Nog wat veelgestelde vragen.

Stel je vraag rechtsonder in de Livechat.
Als ik meerdere stores heb, krijg ik dan korting? 
Ja, vanaf 3 online stores is er staffelkorting voor meerdere abonnementen. Vraag hiernaar bij jouw accountmanager. Staffels zijn 3-5, 6-10, 10+.
Is er een korting voor jaarlijkse facturatie? 
Plus+ werkt momenteel nog niet met 12 maanden contracten. Het is momenteel nog niet mogelijk om een jaar vooruit te betalen.
Is er een gratis versie van plus+?
Ja, er is een Free version van plus+ voor Lightspeed. Deze is gratis te installeren en bevat een gratis versie van de Instagram app, strippenkaarten en het dashboard met statistieken, zoals top products en je dag omzet.
Is plus+ maandelijks opzegbaar? 
Ja, plus+ is maandelijks opzegbaar middels een officieel opzegformulier. Je dient 5 dagen voor het verlengen van de volgende maand op te zeggen.
Wordt plus+ ooit duurder? 
Nee, plus+ wordt niet meer duurder. We blijven continu uitbreiden dus je hebt elke maand meer waarde voor je maandbedrag.
Kan ik plus+ installeren op een teststore? 
apps en add-ons in plus+ worden soms gedeeltelijk met de hand geïmplementeerd, en altijd in testmodus. Vandaar dat wij geen implementaties doen op teststores. Ook stores zonder omzet worden eerst gescreend door ons, en kunnen in overleg een proefperiode aangaan.
Kan ik mijn apps of add-ons aanvragen?
Ja, middels het feature request formulier kun je doorgeven wat jij het liefst zou willen zien in plus+. Als het een relevante, universele feature is, wordt deze meegenomen in de roadmap. Mocht dit niet het geval zijn, kun je uniek maatwerk laten ontwikkelen middels de plus+ strippenkaart, welke geïntegreerd zit in je dashboard.