Een thema dat zorgt voor een krachtige merkbeleving en customer journey
De Lightspeed Theme Store kent wel 100+ themes in verschillende designs waaronder zes responsive DMWS themes. Je wilt een webshop starten en heb gekozen voor Lightspeed. Maar waar moet je op letten bij het uitzoeken van een thema voor jouw store? De features die in het thema zitten zijn zeker zo belangrijk als het design. Kijk dus niet alleen naar het visuele uiterlijk, maar zeker ook naar de opties en functionaliteiten. Aan de hand van ons nieuwste Thema voor Lightspeed, Theme SWITCH, leggen we uit welke features helpen bij meer klanttevredenheid en het verhogen van je conversie.
Wat maakt theme SWITCH anders dan andere? Waar is bijvoorbeeld expliciet opgelet tijdens het design proces van dit Lightspeed thema?
Daar stonden we dan voor een enorm whiteboard, met een vraag in het midden: Waar heeft een eigenaar van een Lightspeed store behoefte aan? Wat mist er nog in de Theme Store en bovenal, hoe kunnen wij onszelf weer verbeteren en hoe creëren we een nóg betere basis voor een Lightspeed webshop. Na vele onderzoeken, feedback van klanten, de jarenlange ervaring als partner van Lightspeed, alle 100 webshops in de Twinkle top 100 bekeken te hebben, kwamen we op een idee:
‘Wat nou als we een thema ontwikkelen die geschikt is voor elke branche, voor B2B (Business to business), B2C (Business to consumer) en D2C (Direct-to-consumer). Een thema met oneindig veel secties, die er voor zorgen dat elke webshop in Theme SWITCH een uniek design krijgt met een passende layout. En als klap op de vuurpijl creëren we eenvoudige settings, waardoor het voor iedere leek een eitje wordt om in een mum van tijd een design neer te zetten voor zijn/haar webshop.
- We zijn direct gestart met een wireframe voor desktop en mobile. Een wireframe dat precies laat zien hoe het thema werkt en hoe deze zorgt voor een optimale customer journey. Nadat we als team de wireframes tot in de puntjes hebben uitgewerkt, kunnen we verder met de volgende stap. Het design. Geen toeters en bellen, kleuren, oneindige informatie en drukke secties. Theme SWITCH krijgt rustige goed gestructureerde secties in meerdere varianten.
“Keuze uit 3 verschillende productcard weergaves die geschikt zijn voor B2B, B2C en D2C”
Ben je al overtuigd van Theme SWITCH en wil je switchen van thema?
Dat is gelukkig super makkelijk! In slechts een paar stappen toveren wij je webshop om in het nieuwe conversie verhogende thema van Lightspeed. En speciaal voor jou maken we een gratis impressie van jouw Lightspeed webshop in ons SWITCH thema. Bevalt het voorbeeld? Dan kunnen wij het volledige design voor je oppakken met het Design Pakket Pro of je doet het eenvoudig zelf! Wil je voor goud gaan? Combineer het Design Pakket Pro met Plus+. Het alles-in-één dashboard voor Lightspeed met alle apps en maatwerk add-ons die je nodig hebt! 🏆
Combineer theme SWITCH met het Plus+ setup & design pakket
Heb je interesse in ons alles-in-één dashboard voor Lightspeed met converterende apps en maatwerk add-ons? Je kunt Plus+ 30 dagen gratis proberen en wij regelen de setup en het design. Binnen 1 dag live!